Koteluk, Turnau, De Niro i Klopp promują samochody elektryczne!
Trener Liverpoolu Jurgen Klopp reklamuje elektrycznego Opla Corsę. Gwiazdor Hollywood, Robert De Niro – KIA… Niro. Twarzami polskiej akcji reklamującej elektryki Škody zostali zaś Mela Koteluk i Grzegorz Turnau.
Coraz więcej gwiazd show-biznesu angażuje się w akcje promocyjne znanych marek samochodowych reklamujących swoje auta o napędzie elektrycznym. Kompanie koncerny KIA Motors swoją twarzą “uświetnił” Robert De Niro. Gwiazdor znany z kreacji m. in. w takich filmach jak “Ojciec Chrzestny”, “Chłopcy z ferajny”, “Misja” czy “Gorączka” wystąpił w reklamie auta KIA Niro. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Nie ma jak Niro…”. To oczywiście nawiązanie do nazwy modelu i nazwiska aktora.
Jurgen Klopp – Opel Corsa-e
Jurgen Klopp szkoleniowiec tryumfatora Ligii Mistrzów – Liverpoolu od lat związany jest z marką Opel. Obecnie stał się twarzą elektrycznej promocji najnowszego dziecka marki. W nowej reklamie telewizyjnej Klopp sprawdza, jak niemiecka marka wywiązuje się ze swoich obietnic dotyczących elektrycznej motoryzacji.
Charyzmatyczny, lubiany i świetnie odnajdujący się w rozrywkowym formacie Jurgen Klopp kształtuje wizerunek marki Opel już od siedmiu lat. Narracja kampanii — rozpoczynającej się od Corsy‑e — jest skoncentrowana wokół e‑mobilności, przyszłości motoryzacji i obniżania emisji spalin. W nowych reklamach telewizyjnych można zobaczyć, jak bardzo jazda Corsą‑e przypadła do gustu trenerowi Liverpoolu.
Mela Koteluk, Grzegorz Turnau – CITIGOe iV, SUPERB iV
Także polscy artyści coraz chętniej angażują się w akcje promocyjne “elektryków”. „Co Cię napędza” – to hasło nowej kampanii Škody promującej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, które już na początku 2020 roku trafią do pierwszych klientów. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania potrwa do marca.
Škoda – dwa modele elektryczne na polskim rynku
Warto przypomnieć, że koncern Škoda od lat obecny na naszym rynku odważnie wkracza w erę elektryfikacji i technologii przyszłości. Dzięki realizowanej strategii kierowcy będą mieli do dyspozycji szerokie portfolio samochodów odpowiadających na ich zróżnicowane potrzeby. Już teraz marka oferuje dwa modele, które doskonale odnajdą się na ulicach miast lub w dalszych trasach. Chcąc zapoznać konsumentów z możliwościami oferowanymi przez markę, Škoda realizuje kampanię promocyjną z udziałem polskich artystów – Meli Koteluk oraz Grzegorza Turnaua.
CITIGOe iV, SUPERB iV
CITIGOe iV to zwinny miejski samochód napędzany wyłącznie energią elektryczną. W spotach promujących ten komfortowy i bezemisyjny model pojawi się artystka Mela Koteluk, a hasłem przewodnim będzie „Napędzana pozytywną energią”.
SUPERB iV to pierwsza Škoda, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii, pt. „Nowa definicja hybrydy”, promującej model SUPERB iV został Grzegorz Turnau.
W ramach kampanii „Co Cię napędza”, zrealizowane zostaną szeroko zakrojone działania w radiu, telewizji oraz digitalu.
źródło: Opel, Škoda , materiały własne
zdj. Opel, Rafał Masłow, Adam Pluciński, KIA