Renault wchodzi na rynek z nową ofertą dla transportu. Chodzi o napęd wodorowy
Renault Pro+ aby sprostać oczekiwaniom rynku, zaprezentował swoją ofertę samochodów transportowych napędzanych wodorem. Pierwsze modele właśnie wchodzą do sprzedaży.
Pełną ofertę wodorowych „dostawczaków” Renault zaprezentował na targach w Lyonie. Można było zobaczyć m. in. napędzane wodorem Renault Kangoo Z.E. Hydrogen i Renault Master Z.E. Hydrogen.
Zaprezentowano 20 samochodów, które zostały zabudowane na bazie nowego Renault Trafic i nowego Renault Master. Zaprezentowane zabudowy to: wywrotki, podnośnik koszowy, karetka, kamper, autobus i samochód do transportu osób o ograniczonej mobilności. Na wystawie znalazł się również show car Kangoo Z.E. Concept, będący zapowiedzią designu nowego Kangoo, którego premiera zaplanowana jest na rok 2020.
Samochody dostawcze napędzane wodorem
Ponadto można było przyjrzeć się innowacjom Renault w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym takimi jak:
– oRenault EZ-Flex, eksperymentalny samochód elektryczny do miejskich dostaw, oRenault Kangoo Z.E., lider segmentu elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie, oRenault Kangoo Z.E. Hydrogen z napędem wodorowym, który został zaprezentowany pod koniec października, a którego sprzedaż rozpocznie się przed końcem 2019 roku, oraz w ramach zapowiedzi: Renault Master Z.E. Hydrogen Large Volume, którego sprzedaż rozpocznie się od połowy 2020 roku.
Zaprezentowano także concept car Renault EZ-PRO, który jest ucieleśnieniem wizji Renault o przyszłości dostaw ostatniego kilometra oraz dwa klasyczne lekkie samochody dostawcze Renault: Estafette Glacier i Félix Potin o dużej ładowności.
Renault, materiały własne
zdj. Renault